"גילינו שישנן משפחות שנזקקות לדירות גדולות יותר, להנחות בשכ"ד, צמצום חובות ועוד. אנו נלווה את כל המשפחות במסע התלאות למימוש הזכויות של הדיור הציבורי." | cc: ויקיפדיה
בעקבות החורף המבורך והגשמים הרבים שלא פסחו על העיר הצטברו בחברת עמידר תלונות רבות על נזילות ורטיבויות שונות על תקינות הדיור הציבורי. הרב קובי וייס מדווח מהשטח בבית שאן ומעמיד בספק את יכולת הטיפול של חברת עמידר בבעיות שהתעוררו.
דיירים רבים פנו אלינו ברבנים למען זכויות אדם כחלק מהקמה של צוות נאמני הדיור הציבורי בבית שאן. ערכנו אצלם ביקורי בית ולפעמים בשל כך הם זכו להתייחסות מהירה יותר בחברת "עמידר". אך לא תמיד הסתיימה המלאכה. לרבים מהדיירים, בפרט לאלו שרק רשמנו את תלונתם, נמצא רק פתרון זמני, אם בכלל. חברת עמידר לא פעם הבטיחה לדיירים שרק לאחר החורף, כשיתייבשו הדירות, יוכלו לקבל מענה לבעית הרטיבות. אנו מבצעים מעקב קפדני אחר התקדמות התיקונים. ודיירים רבים המגיעים לחברת עמידר יודעים שבמידה ותתבצע סחבת בטיפול בדירתם, נהיה להם לכתובת. לא נפסיק לחתור לשינוי יסודי בדרך בה מתייחסים לדיור הציבורי בישראל.
מיד לאחר פסח, לכשתיגמר תקופת הלחץ הנוכחית, נעמוד בקשר עם כל הדיירים שהגיעו להתלונן על הטיפול הלקוי של חברת עמידר וגם . אנו מבטיחים לייצר לחץ על חברת עמידר, בכדי שלא יקלו באחריות הציבורית והאזרחית שניתנה בידם לתקן ולסייע לכל דיירי הדיור הציבורי – עד החורף הבא.
במקביל אנו עומדים בקשר רציף ומעמיק עם משפחות רבות. ישנן משפחות שנזקקות לדירות גדולות יותר, להנחות בשכ"ד, צמצום חובות ועוד. אנו נלווה את כל המשפחות במסע התלאות למימוש הזכויות שלהן, בדיור הציבורי. אנו נדווח בהרחבה על כל שלב בעבודתנו. עבודת השטח הזאת חשובה בכדי לקבל תמונת מצב על השטח ובכדי לחדד את התביעות שלנו מהממשלה בכלל וממשרד השיכון בפרט.
לקריאה נוספת:
- מפגע בדירת עמידר הוביל להתלקחות ארון חשמל, עמידר מסרבים לקחת אחריות. צפו בתמונות.
- הפעולה השבועית: ככה לא בונים דירה
חג שמח!